حدید
أَنزَلْنَا الْحَدِيدَ فِيهِ بَأْسٌ شَدِيدٌ
جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : ابراهیم

روزی که غرب در دوره رنسانس ،علم وسیاست وروش زندگی راازدین جداکرد،می خواستند به جای بهشتی که ادیان به انسان وعده می دهند،دردنیا برایشان بهشت بسازند.این بهشت ،امروز به جهنم تبدیل شده ؛خودشان هم این را می گویند.البته دینی که روشنفکری اروپا باآن مخالفت کرد،لایق زندگی بشری نبود؛دین پر ازخرافات بود؛همان دینی که گالیله رابه اعدام محکوم می کند و یکی دیگررازیرشکنجه می کشد؛به خاطر اینکه یک کشف علمی کرده""دین مسیحیت تحریف شده ،نه مسیحیت واقعی .ایرادی به جداشدن ازآن دین نیست؛ایراد به جدا کردن معنویت واخلاق ازعلم وسیاست ونظام زند گی وراوابط فردی واجتماعی است.علم وعقل را مطلق کردند.وگفتند دین کناربرود وعلم عقل بیاید.قرن نوزدهم وبیستم این طوری گذشته. حدود40یا50سال است که در عقل هم دارند خدشه می کنند؛باصدای بلند محکمات عقلی را انکارمی کنند وبه نسبی گرایی وشکاکیت در همه ی اصول- اصول اخلاقی ،اصول عقلانی وحتی اصول علمی _کشانده شداند. این تجربه،تجربه ای نیست که کسی ازآن تقلید کند.خطاست که ما راه طی شده به منزل نرسیده غرب را دنبال کنیم .   

بیانات امام خامنه ای درتاریخ 1384/02/29دردیداردانشجویان واساتید دانشگاهای استان کرمان



ایالات متحده ی امریکا باآن عرض وطول وبا آن پیشرفتهای علمی ویک کشور وملت بزرگ ،بازیچه دست صهیونیستها شده است،مثل غولی که افسارش دست یک سگ است وهر جا می خواهد ،اورا می برد "" امروز ،دولت امریکا باآن حجم ثروت وسابقه واهمیتی که ازلحاظ سیاسی واقتصادی ونظامی برای  خودش در دنیا قائل شده است ،بازیچه دست صهیونیستها شده است .وقتی رئیس جمهور امریکا می رود ودر آن جا گزارش را می دهد ودر دنیا پخش می شود.این ،برای ملت امریکا ننگ است.

منبع:کتاب امریکا در نگاه امام خامنه ای .



رهبرانقلاب درپیامی به افتتاحیه مجلس نهم درروزشنبه هفتم خرداد91فرمودند:مجلس شورای اسلامی یک رکن اساسی کشور ونظام اسلامی است،همه آنچه در نظام اسلامی برجسته وشاخص است باید در مجلس تبلور وانعکاس یابد،ایمان،شجاعت،پیشگامی،ایستادگی در برابر دشمنان،روزآمدی ونوآوری ،وحدت وانسجام ملی ،کاروتلاش فداکارانه،به میدان آوردن همه ظرفیت فردی وجمعی ،نشانه هایی است که می توان یک مجلس موفق راباآن شناسایی کرد.



سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, :: 1:7 ::  نويسنده : ابراهیم

هرجا جنگ است،پای امریکا وامثال امریکا در میان است.هرجاانباشت سلاح است،پای آنها در میان است. هرجا توطئه های امنیتی علیه ملتها وحکومتها مردمی است ، پای آنها در میان است.آن جایی که محل سخن حق وحرف حساب است،ازاینها خبری نیست. آن وقت خجالت نمی کشند ،ادعای حقوق بشر هم می کنند""ریئس جمهور کنونی امریکا ،در تبلیغات انتخاباتیش وبعد از انتخاب شدنش ،جزو اولویتهای حکومت ودولت خود ،یکی این را قراردادهاست که به مسائل حقوق بشر رسیدگی کند"""واقعا دست مریزاد به این وقاحت """ اصلا شما می فهمید که بشر وحقوق بشر یعنی چه؟اینها می خواهند تکلیف حقوق بشر را نسبت به ملتها معین کنند"""

منبع:درکتاب امریکا درنگاه امام خامنه ای (مدظله عالیه)

 



یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, :: 1:42 ::  نويسنده : ابراهیم

استاد شهید مطهری:قوی ترین حربه دفاعی این انقلاب وموثرترین اسلحه پیشرفت آن ،ایمان ملت به نیروی خویش وبازگشت به ارزش های اصیل اسلام است.غرب منظور تمام اب قدرتها است-ازیک چیز وحشت دارند وآن بیداری خلق مسلمانان است...راه این بیداری ، آشنایی با تاریخ وفرهنگ خودمان است .



یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, :: 1:42 ::  نويسنده : ابراهیم

امام خامنه ای فرمودند:بصیرت خودتان را بالا ببرید،این جمله امیرالمومنین (ع) درجنگ صفین در گفتارها بیان کردم که فرمودند:<<الاولایحمل هذا العلم الااهل البصروالصبر>>.میدانید ،سختی پرچم امیرالمومنین از پرچم پیغمبر،ازجهاتی بیشتر بود،چون در پرچم پیغمبردشمن معلوم بود ،دوست هم معلوم بود،درزیر پرچم امیرالمومنین دشمن ودوست آنچنان واضح ومشخص نبود.

راه نجات کشورهای اسلامی:راه نجات در کشورهای اسلامی ،بازگشت به اسلام است.راه نجات ،بصیرت نسبت به دشمن واقعی است.ملتهای مسلمان باید دشمن واقعی را بشناسند و ترفند وخدعه استکبار را درک کنند.


  



یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, :: 1:6 ::  نويسنده : ابراهیم

امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی :جنگ امروز خطرناک تراست، بایدبابصیرت دروسط میدان ایستاد.        

مقدمه:انقلاب اسلامی به عنوان یک اندیشه ومدل سیاسی نوین،ضربه ای سنگین براستیلای جهان غرب وارد کرد.نظام سلطه تمامی اشکال براندازی سخت ازشورش،کودتا وجنگ نظامی رابر علیه انقلاب تجربه کرد.لیکن ایستادگی ومقاومت ملت ایران تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره)،قدرت های مستکبر رابراین واقعیت رهنمون ساخت که استفاده از گزینه سخت ونظامی نمی تواند دربرابر ایمان واعتقاد مردم ایران کارآمد باشدبلکه برعکس موجبات برانگیختن،وحدت وهمبستگی هر چه بیشتر ملت ایران را فراهم می کند.چنین شدکه این قدرت ها لاجرم برشکست خود در راهبرد مقابله سخت با نظام جمهوری اسلامی اعتراف کردند ومقابله ای پیچیده تر از پیش ،تقریبا ازدهه هفتاد با ادبیات وتعابیر مختلف نظیر:تهاجم فرهنگی،ناتوی فرهنگی وشبیخون فرهنگی واخیرا جنگ نرم خطر آن راگوشز کرده است.



شنبه 6 خرداد 1391برچسب:, :: 23:19 ::  نويسنده : ابراهیم

شیخ مصطفی ملص >>ازعلمای سنی ورییس تجمع همبستگی ملی لبنان مواضع رهبر ی ایران درقبال صهیونیستیها راستود وگفت:<<مواضع امام خامنه ای درقبال دشمن صهیونیست ستودنی است ونشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران کشوری است که به احکام ومبانی وارزش های اسلامی پایبند است... امام خامنه ای همواره در برابر دشمن صهیونیستی موضع گرفته است و نشان می دهد که ایشان تنها رهبری است که شایستگی رهبری بر امت اسلامی رادارد.>>



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سیاسی واجتماعی و آدرس hadid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 24949
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1